سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیزی مانند عمل، دانش را رشد نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
انتظار ظهور اقام
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عدل

 

من کسی رو می شناسم که گل شیپوری و شاه پسند  رو توی باغچش می کاره و هر روز بهشون آب می ده .

من کسی رو می شناسم که هنوز به عدل و عدالت اعتقاد داره. من کسی رو می شناسم که با همه آدمایی که دیدید متفاوته من کسی رو می شناسم که وقتی بی عدالتی ها رو که می بینه برای آن فردی که مظلوم واقع شده گریه می کنه. من کسی رو می شناسم که وقتی که بیچاره ای رو می بینه نمی تونه تحمل کنه و ناشناخته به اون کمک می کنه و خودش را بیچاره تر از او می بینه که جایی-دنیایی- زندگی می کنه که این چنین باید باشه.

من مادری رو می شناسم که هر روزش را با شبش یکی کرده.من پدری رو می شناسم که برای اینکه پیش خونوادش و پیش وجدان خودش شرمنده نباشه پاک زندگی می کنه و دستش رو پیش آدمای این دنیا دراز نمی کنه.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسرا ( دوشنبه 86/4/18 :: ساعت 11:9 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

به یاد مرحوم اقاسی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 90071
» درباره من

انتظار ظهور اقام

» آرشیو مطالب
تابستان 1386
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عبد المجید
در انتظار ...
حرفهایی از جنس عشق
سجاده نور
حاج ابراهیم
حنل
مدرسه عشق

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب